Wydawca niniejszego serwisu internetowego, wykorzystuje pliki cookies zgodnie z zasadami zawartymi w polityce prywatności. Jeśli kontynuujesz przeglądanie naszych stron bez zmian tych ustawień, przyjmujemy, że wyrażasz zgodę na użycie tych plików.

Zwrot towaru

Procedura zwrotu towaru

Reklamacja lub zwrot w przypadku zakupu na fakturę
Klient ma prawo reklamacji w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni.
Koszt transportu ponosi Klient. Towar musi być nieuszkodzony i nie być używany. Wraz z towarem prosimy odesłać oryginalne opakowanie. W przypadkach wątpliwych prosimy o kontakt.
Po przyjęciu zwrotu towaru, maksymalnie w ciągu 10 dni roboczych, wystawiamy fakturę korygującą i przesyłamy na adres Klienta.
Po otrzymaniu podpisanej przez Klienta kopii faktury korygującej dokonujemy zwrotu pieniędzy na podane przez Klienta konto bankowe.

Reklamacja lub w przypadku zakupu na paragon
Klient ma prawo złożyć reklamację w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki.
Koszt transportu ponosi Klient. Towar musi być nieuszkodzony i nie być używany. Wraz z towarem prosimy odesłać oryginalne opakowanie. W przypadkach wątpliwych prosimy o kontakt.
Po przyjęciu zwrotu towaru, maksymalnie w ciągu 10 dni roboczych, w przypadku wszelkich prawidłowości, rozpatrzymy reklamację lub zwrot.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji lub zwrotu Klient zostanie poinformowany telefonicznie.  Firma Albis dokona zwrotu pieniędzy na podane pisemnie lub mailowo konto bankowe Klienta.